Cum arată competiţia?

 

Competiţie de idei

După 8 februarie dăm startul înscrierilor în competitie pe website. Ideile trebuie să fie soluţii concrete la provocările pe care viitorul ni le pregăteşte. Fie că vorbim de viitorul în agricultură, medicină, turism, comerţ sau alte domenii, ideile de afaceri trebuie să fie realiste şi să genereze impact în comunitatea vizată.

Pentru a înţelege mai multe despre ce tipuri de idei căutăm, te sfătuim să participi la atelierele de antreprenoriat pe care le organizăm în toată ţara, în perioada februarie – mai 2018.

Selecţie 50 de echipe finaliste

Un juriu format din lideri de business şi antreprenori va nota fiecare aplicaţie. Primele 50 de echipe vor fi invitate să facă parte din programul de incubare Future Makers. Aflăm cine sunt cele 50 de echipe în luna iunie.

Program de incubare

Cele 50 de echipe finaliste vor intra într-un program de incubare timp de 3 luni. Dezvoltăm împreună ideile şi afacerile finaliste printr-o serie de ateliere, webinarii şi sesiuni de mentorat menite să sprijine echipele în construirea unor afaceri ale viitorului. Fiecare echipă va avea alături în cele 3 luni de incubare, un antreprenor experimentat ca mentor. Oferim acces şi la un centru de resurse online, spaţiu de lucru şi un bootcamp de 3 zile alături de celelalte echipe finaliste.

Community Voting

Pe durata perioadei de incubare lucrăm împreună pentru a dezvolta video-uri de promovare a fiecărei idei de business. Video-ul care va primi cele mai multe voturi pe site-ul Future Makers va câştiga premiul publicului de 2500 euro.

Anunţarea câştigătorilor

Faza finală a competiţiei o reprezintă pitch-urile în faţa juriului. În cadrul finalei, juriul va acorda 5 premii de 2500 de euro fiecare şi premiul cel mare de 5000 de euro. Şi tot atunci aflăm şi cine a câştigat premiul publicului de 2500 euro.